maanantai 12. huhtikuuta 2010

Ann's Adagio Demi...

Minun rakas mussukka ja silmäteräni,minun elämäni koira ja paras ystäväni,minun agility-stara ja torkkukaveri,minun koira,minun rakas Demi täyttää 4-vuotta tänään.
Parempaa koiraa ei ole eikä tule. Demissä on kaikki mitä snautseri-ihminen voi toivoa,niistä vioista huolimatta parhaista parhain ja minulle se rakkain. Joka on opettanut minulle koirista enemmän kuin kukaan/mikään koskaan ikinä 4 vuoden aikana. Korvaamaton aarre jota vaalin kuin pyhää...
Annelle jälleen kerran suuren suuri kiitos tästä musta-hopeasta unelmien täyttymyksestä!! <3 <3
Tänään herkutellaan hirvenluilla ja huomenna koirat saavat hieronnan ja perjantaina pääsevät uimaan. Lauantaina ja sunnuntaina tiedossa agilityä ja 24.4 Janakkalaan kisaamaan.

...Demi ja sisarukset...
Kuva Anne Rönn
...Pikkuinen...
...Upeasti menee...

Kuva Johanna Kiviharju

2 kommenttia: